Det er en højteknologisk dims der har kostet blod sved og tårer, der skal lægges præcise slag, et lille fejlslagent slag og det er forfra igen.
Dette eksemplar må da være mere end 100 kr. værd? Kan den overhovedet bruges til noget? Er den kun til pynt?
Jeg synes den så bedre ud da den hang i en snor, i stedet for som nu, hvor den ligger på et klæde, man kan ikke se lyset trænge igennem, det på trods af at den er lavet af flintesten.
Fint selskab i øvrigt, indenfor 50m finder man alle værdisymbolerne, det smukkeste er dog blevet nedgraderet, så det nu er en spand der har den højeste værdi, 100 kr. for en flintesten, det er billige sluppet.
