Categories
'i dag' (Danish) Blogs Historier/Stories Music Rewritalize Skrivning Udfordring

Jalousi

Jeg har inviteret ham hjem til os.

Er det ikke ham du arbejder sammen med på “guiden”? Jo, vi har jo et tæt forhold.

Nå, han kan vel holdes på afstand med vidundermidlet K-Pop “I’m in the stars tonight” Æv, det virker ikke, hun er for opslugt af den intellektuelle sparing, der må skrappere midler til, J-Pop måske?

Jeg husker det ikke, men jeg får nok snart brug for det igen, på den anden side er det mange år siden, og vi er alle godt gift, men hvis han bliver inviteret hjem igen, så garanterer jeg ikke for at jeg ikke hidkalder “ARMY of K-Pop”, mon det virker dennegang?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *